CENÍK PŘÍSPĚVKŮ

Živá lesní školka na Jahodově

je financována z našich vlastních zdrojů – platíme si ji jako rodiče sami. Jsme tedy zcela svobodní a nezávislí na plnění jakýchkoliv kvót a pravidel.

Příspěvek na provoz lesního klubu, vč. jídla:

  • Docházka v plném rozsahu 12 dní/měsíc (úterý, středa, čtvrtek) 3 600 Kč (300 Kč/den včetně jídla, nebo-li 38 Kč/hod.) (12 – 14 dní dle počtu dnů v měsíci 300 Kč/den)
  • Docházka ve zkráceném roszahu 8 dní/měsíc (úterý, čtvrtek) 2 800 Kč (350 Kč/den, nebo-li 44 Kč/hod.). (8 – 11 dní v měsíci 350 Kč/den)
  • Docházka ve zkráceném rozsahu 4 – 7 dny/měsíc (úterý, čtvrtek)za 1 800 Kč (450 Kč/den, nebo-li 56 Kč/hod). (4 – 7 dní v měsíci 450 Kč/den)
  • Docházka v rozsahu 1 den za 535 Kč/den, nebo-li 66 Kč/hod.)

 

Do příspěvku je započítáno veškeré jídlo převážně v bio kvalitě, pomůcky a vše ostatní potřebné pro radostný den dítěte.

 

Další informace, kterým prosím věnujte pozornost:

Nabízíme Vám tyto možnosti platby, docházky a rezervace místa ve školce:

1) Plná docházka 4-12 dní/měsíc

  • hotově na místě. Platba na celý měsíc předem nejpozději do 20. dne před zahájením docházky na další měsíc.
  • převodem na účet. Platba na celý měsíc předem se splatností do 20. dne před zahájením docházky na další měsíc.
  • v případě, že dítě do školky nedochází se platba nevrací. Neprochozené dny nelze převádět do dalšího měsíce.
  • zaplacením příspěvku na docházku má Vaše dítě v Lesním klubu místo rezerované

2) Docházka na 1 den

  • platí se hotově na místě v den docházky nebo některé dny předem
  • předem na účet. Částka musí být na účtě připsána v den nástupu do klubu
  • zaplacením příspěvku na docházku předem má Vaše dítě v Lesním klubu místo rezerované

Příspěvek je nutné uhradit hotově nejpozději v den nástupu dítěte do lesního klubu v případě docházky na jeden den. U pravidelně docházejících dětí vždy na měsíc dopředu do 20. dne před započetím docházky na další měsíc.

3 Comments

3 thoughts on “CENÍK PŘÍSPĚVKŮ

  1. Milí přátelé! V Biolife, kam přispívám do rubriky ( BIOSTORY ) jsme se dočetly o vaší nádherné iniciativě. Jako autorské divadlo, které má mimo jiné na repertoáru inscenace pro děti )dětem se věnujeme i jinou formou, jako například vydáním knihy pohádek „Jak ma příšery“ či projektem čtení pro děti na ČT), přicházíme často do styku s dětmi a jejich vychovateli.
    Donedávna jsme hrávaly v divadle i pro školky, ovšem přístup k dětem, neustálý zvýšený hlas a neadekvátní histerické reakce paní učitelek nás dohnaly k tomu, že dětská představení hrajeme už jen pro veřejnost, tedy pro děti v doprovodu rodinných příslušníkü. Zamýšlely jsme se nad tím, jak strašným způsobem je dětmi manipulováno, jak nejsou respektovány jejich zvláštní schopnosti a vidění světa. Nemocná společnost s negativními davovými představami jen vychovává další postižené jedince, kteří si v dospělosti ani neuvědomují, kde ke svým názorům a myšlenkám, jež poté tvoří jejich neveselý život, vlastně přišli…..a tak nešťastníci vychovávají další nešťastníky….
    Přemýšlely jsme na tím, kdy už někdo přîjde s alternativou školství, ve které by děti netrpěly, ale bavily se a rozvíjely svoji neopakovatelnou jedinečnost. Vy jste důkazem toho, že to je možné a že je mezi námi hrstka lidí, která stojí na počátku obrovských změn. Děkujeme vám za to, že jste! Přejeme vám nádherné dny s dětmi kolem sebe i s dětmi ve vašich srdcích…
    Daniela Zbytovská, Bára Seidlová a Nikola Zbytovská ( divadlo Maléhry)

    • Čistě náhodou jsem narazila na tyto webové stránky a na váš příspěvek,….. čtu o hysterických „paních učitelkách“, je mi to povědomé a ejhle, vy jste taky z Brna!

      Ví se to dokonce na odboru školství v Brně, že některé učitelky jsou na děti vyloženě zlé, ale nedá se s tím prý nic dělat. O personálu rozhoduje ředitel/ředitelka a pokud má v pořádku papíry (což je na fungování školy či školky nejpodstatnější), není důvod ho/ji odvolat a možná to ani nejde.

      Ale já vím, jak by se dala revoluce v českém školství provést.
      Úplně jednoduše. Umožněním tržní konkurence.
      Státní příspěvky na školství by se rozdělovaly poměrovým dílem adresně přímo žákovi, který by doložil docházku do předškolního nebo školního vzdělávacího zařízení.

      Myslím, že by většina dosavadních státních škol a školek v takovém případě nenaplnila kapacitu, a některé „paní učitelky“ by horko těžko hledaly práci uklízeček a to ještě na noční směnu, vzhledem ke své povaze.
      Pár státních školek by možná zůstalo fungovat jako skanzen pro děti, které nerady chodí ven, protože by se mohly ušpinit, které si celý den tiše vybarvují předtištěné Disney obrázky a neotravují paní učitelku, která si chce v klidu vypít kafe a pak hezky usnou u pohádky z cédéčka.

      Pro všechny ostatní by konečně mohla vzniknout spousta alternativních škol a školek, na které před tím rodiče neměli peníze. Které by založili lidé, které práce s dětmi baví. Kteří jsou kreativní. Kteří nešli do školství proto, že byli jedničkáři (což svědčí pouze o skvělé paměti) a nevěděli co se sebou po gymplu. .

      Nechcete se mnou v tomto směru něco podniknout? Hledám dobrovolné aktivisty :-)
      Monika Šrolerová

      • Dobrý den Moniko,

        zkuste DIvadlo Maléhry kontaktovat přímo :)

        My jinak z Brna nejsme, ale z Rychnova nad Kněžnou. Máme skvělý tým, což považuji za to nejdůležitější a děláme to skutečně pro naše děti. Tím pádem na změny v českém školství apod. nemám chuť, nevidím v tom smysl. Za to dělat takto místně myslím smysl má a dokazuje to i naplněnost školky. :)

        Tak zkuste tým divadla, kterému byl příspěvek adresován. Ať se Vám moc daří, Klára

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>